Error: Generic Text label 'Added to basket' not set for language 'lt-LT' (Site: 'MAIN-Nordics').
  1. Pagrindinis Brother
  2. SupportCenter programėlė
Brother support center app logo

Atsisiųskite į savo mobilųjį įrenginį ir gaukite Brother pagalbą programėlėje 

Išsamios produkto nustatymo gairės.

Produktų vadovai.

DUK ir klaidų taisymai.

 Tiesioginė nuoroda į visų paslaugų pagalbą.

Pagalbos centro programėlės dažnai užduodami klausimai

Šiuo metu ne visi produktai suderinami su įrenginio būsenos / informacijos funkcija. 

Brother SupportCenter programėlė suderinama su šiais Brother produktais:

Rašalinis spausdintuvas/Fakso aparatas/MFC/DCP modeliai
Nespalvotas lazerinis spausdintuvas
Spalvotas spausdintuvas (Lazerinis/LED)
Nespalvotas lazerinis fakso aparatas/MFC/DCP modeliai
Spalvotas fakso aparatas/MFC/DCP modeliai (Lazerinis/LED)
Didelės spartos darbo grupių spausdintuvas
P-touch (PT/RL)
Etikečių spausdintuvas (QL/TD)
Siuvimo ir siuvinėjimo įrenginiai
Pjaustymo įrenginys
Mobilus spausdintuvas (RJ/PJ/MW)
Dokumentų skaitytuvas
Antspaudų kūrimo įrenginys
Montuojamas ekranas

Norėdami pasirinkti Brother produktą, jei jis yra prijungtas prie to paties belaidžio tinklo, prie kurio prijungtas ir jūsų mobilusis įrenginys, galite naudoti „Ieškoti pagal Wi-Fi“ programėlės funkciją.

Brother SupportCenter programėlė veikia su Apple ir Android mobiliaisiais įrenginiais. Įsitikinkite, kad mobiliajame įrenginyje naudojama viena iš šių operacinių sistemų:

Android: 4.0 arba naujesnė versija.
iOS (iPhone, iPad ir iPod touch): 9.0 arba naujesnė versija.
Brother SupportCenter suteikia prieigą prie sąrankos informacijos, produktų vadovų, DUK ir trikčių šalinimo patarimų.
Brother My Supplies leidžia stebėti ir užsisakyti Brother spausdintuvo eksploatacines medžiagas (rašalą ar tonerį).
Brother iPrint & Scan leidžia spausdinti iš mobiliojo įrenginio ar kompiuterio ir skenuoti į juos belaidžiu ryšiu.
Priklausomai nuo jūsų produkto, kai kurios funkcijos nėra galimos, todėl jos pažymėtos pilku šriftu.

Norėdami įdiegti SupportCenter programėlę savo mobiliajame įrenginyje:

1. Atsisiųskite Brother SupportCenter programėlę iš App Store ar Google Play:

Android įrenginiams

Apple įrenginiams  (iPhone, iPad, ir iPod touch)

 2. Spustelėkite “Brother SupportCenter”, kad įdiegtumėte programėlę.

Reikalinga papildoma pagalba? Peržiūrėkite toliau pateiktas papildomas parinktis:

Brother support downloads and drivers icons

Tvarkyklės ir atsisiuntimai

Atnaujinkite tvarkykles savo Brother įrenginyje arba atsisiųskite programą.

Taip pat galite rasti tinklo ryšio taisymo įrankius ir daugybę „BRAdmin“ atsisiuntimų.

Sužinokite daugiau

Reikia informacijos apie garantijas, aptarnavimo centrus ir perdirbimą?