1. Pagrindinis Brother
  2. Apie Brother
  3. News
  4. 2023
  5. „Brother“ ir „Amazon“ paskelbė apie ieškinį dėl Vokietijoje įsikūrusio padirbtų prekių tinklo uždarymo

„Brother“ ir „Amazon“ paskelbė apie ieškinį dėl Vokietijoje įsikūrusio padirbtų prekių tinklo uždarymo

 

2023 m. vasario 23 d. „Brother“ ir „Amazon“ paskelbė apie savo pirmąją bendrą teisminę bylą prieš klastojimo organizacijas, parduodančias suklastotus gaminius Vokietijoje.

„Brother“ ir „Amazon“ paskelbė apie teisinius veiksmus prieš 18 įtariamųjų Vokietijoje veikiančio padirbinėjimo tinklo narių (bendrai vadinamų „atsakovais“), kurie bandė apgauti klientus pardavinėdami netikras tonerio kasetes, parduodamas kaip originalius gaminius. Šis ieškinys yra pirmasis „Amazon“ civilinis ieškinys, pateiktas bendradarbiaujant su prekės ženklu prieš padirbinėtojus Europoje.

Berlyno apygardos teismui buvo pateiktas ieškinys, kuriame teigiama, kad kaltinamieji susitarė parduoti netikrus produktus ir išvengti „Amazon“ bei „Brother“ sistemų. Teisinius veiksmus paskatino „Amazon“ klastojimo nusikaltimų skyrius (CCU) – pasaulinė komanda, turinti specializuotos patirties tiriant ir nukreipiant teisinius veiksmus prieš blogus veikėjus, siekiant apsaugoti klientus, pardavimo partnerius ir prekių ženklus. Bendrovės ne tik pateikė ieškinį, bet ir perdavė tariamai padirbinėjimo tinklą vietos policijai.

„Mes į savo parduotuves neįsileidžiame padirbtų gaminių. Tai pirmasis tokio pobūdžio ieškinys, kurį mes pateikėme Europoje, ir aiškiai matyti, kad imamės agresyvių veiksmų, kad blogi veikėjai būtų atsakingi, kad ir kur jie veiktų“, – sakė Kebharu Smithas, Amazon klastojimo nusikaltimų skyriaus direktorius. „Mes ir toliau kovosime kartu su įvairaus dydžio įmonėmis, kad apsaugotume klientus nuo padirbtų produktų ir prekių ženklus nuo jų intelektinės nuosavybės teisių pažeidimo.“

„Brother“ savo klientams teikia pirmenybę visur ir visada. Esame įsipareigoję aptikti klastotes internete ir fizinėse parduotuvėse bendradarbiaudami su savo partneriais, tokiais kaip „Amazon“ klastojimo nusikaltimų skyriumi ir teisėsaugos institucijomis, kad apsaugotume savo klientus“, – teigė „Brother International Europe Ltd.“ generalinis direktorius Isao Noji.

Įtariama, kad sukčiai nusipirko tuščias originalias „Brother“ tonerio kasetes ir užpildė jas prastesnės kokybės tonerio milteliais. Be to, pardavinėjo netikras kasetes, sukurtas taip, kad atrodytų kaip originalūs gaminiai. Kaltinamieji ėmėsi veiksmų, kad nuslėptų savo ketinimus, pavyzdžiui, pridėjo netikrų holografinių saugos etikečių, kurios yra ant „Brother“ kasečių pakuočių. Padirbti gaminiai gali ne tik pakenkti spausdintuvams, bet ir aplinkai, nes rašalo ir tonerio gamyba yra sudėtingas procesas, apimantis medžiagas, kurios gali būti kenksmingos, jei jos nebus kruopščiai tvarkomos.

„Amazon“ yra tvirtai įsipareigojusi apsaugoti prekių ženklų intelektinę nuosavybę ir griežtai draudžia padirbtus produktus savo parduotuvėse. 2021 m. „Amazon“ investavo daugiau nei 900 mln. JAV dolerių ir įdarbino daugiau nei 12 000 žmonių, siekiant apsaugoti klientus, prekių ženklus, pardavimo partnerius ir parduotuvę nuo padirbinėjimo, sukčiavimo ir kitokio piktnaudžiavimo. Aktyvios „Amazon“ investicijos į klastočių prevenciją apima patikimą pardavėjų patikrinimą, pažangias mašininio mokymosi technologijas ir pramonėje pirmaujančius prekės ženklo apsaugos įrankius, tokius kaip „Project Zero“, „Brand Registry“, ir „Transparency“.

„Amazon“ klastojimo nusikaltimų skyrius glaudžiai bendradarbiauja su teisėsauga ir prekės ženklo partneriais visame pasaulyje, kad ištirtų neteisėtos prekybos veiklą. Bendradarbiaudama su tokiais prekių ženklais kaip „GoPro“, „Cartier“, „Valentino“, „Salvatore Ferragamo“ ir daugeliu kitų, ji pateikė daugybę ieškinių prieš padirbinėtojus. Praėjusiais metais „Amazon“ klastojimo nusikaltimų skyrius padavė į teismą arba perdavė tyrimui daugiau nei 600 nusikaltėlių JAV, JK, ES ir Kinijoje, t. y. 300% daugiau nei praėjusiais metais. Daugiau apie „Amazon“ pastangas apsaugoti prekių ženklus ir patraukti atsakomybėn blogus veikėjus rasite naujausioje „Amazon“ prekės ženklo apsaugos ataskaitoje.

„Brother International Europe Ltd.“ generalinis direktorius Isao Noji pridūrė: „Mūsų klientų ir intelektinės nuosavybės apsauga tapo vienu iš svarbiausių „Brother” veiksmų. Tai ne tik mūsų prekių ženklų, autorių teisių ir patentų apsauga, bet ir noras apsaugoti savo klientus bei jų pasitikėjimą mūsų produktais bei prekės ženklu. „Brother” klientams ir partneriams gyvybiškai svarbu visada pirkti iš patikimų kanalų, tiekėjų ir mažmenininkų, patvirtinti gaminio autentiškumą ir patikrinti jo originalumą, patikrinti pakuotę bei spausdinimo kokybę."

Dvi moterys kalbasi tarpusavyje