Error: Generic Text label 'Added to basket' not set for language 'lt-LT' (Site: 'MAIN-Nordics').
  1. Pagrindinis Brother
  2. Support
Šiuo sudėtingu metu norime Jums pranešti, kad Brother kompanija ir toliau yra pasiryžusi teikti išskirtinį aptarnavimą ir pagalbą savo klientams. Dėl koronaviruso - COVID-19 susidariusi situacija gali turėti įtakos kai kurių klientų aptarnavimo paslaugų prieinamumui. Rašant el. laiškus arba skambinant telefonu, klientams atsakymo gali tekti laukti ilgiau nei įprasta. Brother aktyviai dirba kartu su klientų aptarnavimo komanda, kad galimas vėlavimas būtų kuo mažesnis. Visų pirma, rekomenduojame naudotis mūsų DUK ir turiniu, kurį galima atsisiųsti. Jei naudodamiesi mūsų tinklalapyje pateikiamais įrankiais ir pagalba, negalite rasti Jums reikiamo atsakymo, parašytkite mums el. laišką. Atsiprašome už bet kokius nesklandumus ir dėkojame už Jūsų kantrybę.

Šalia Jūsų

Reikia pagalbos su Jūsų Brother įrenginiu? Galbūt reikia atsisiųsti naujausią programinės įrangos versiją. Apsilankykite tinklalapyje support.brother.com

Žinau savo įrenginio modelį.

Peržiūrėkite visą pagalbą, kurią galime suteikti dėl Jūsų įrenginio

Reikia pagalbos ieškant mano įrenginio modelio

Pirmiausia padėsime surasti Jūsų įrenginį

Nežinote savo įrenginio modelio?