1. Pagrindinis Brother
  2. Apie Brother
  3. News
  4. 2025
  5. „Brother“ pripažintas „IDC MarketScape“ lyderiu

Bendrovė „Brother“ pripažinta lydere „IDC MarketScape“ tyrime Pasauliniai spaudos perdirbėjai 2025 m.

 

Bendrovė „Brother“ pripažinta lydere „IDC MarketScape“ tyrime Pasauliniai spaudos perdirbėjai 2025 m1. „Brother“ buvo pripažinta už puikias žinias ir išteklius, ekologišką dizainą, dvigubą tonerio ir rašalo tiekimą, didelę talpą ir tvarumą.

„Brother“ išlieka vienintelis techninės įrangos gamintojas, turintis visiškai sertifikuotą tiek tonerio, tiek rašalo kasečių pakartotinio gaminimo programą, kurią palaiko specialiai tam tikslui pastatyti, anglies dioksido neišmetantys ir į sąvartynus nevežantys įrenginiai Jungtinėje Karalystėje ir Slovakijoje.

„Pakartotinis panaudojimas ir pakartotinė gamyba kietųjų kopijų pramonėje nėra naujos sąvokos ir tapo neatsiejama originalių įrenginių gamintojų tvarumo programų dalimi“, - sakė IDC vyresnysis programų direktorius Philas Sargeantas. „Dešimtmečius trukusios investicijos dabar atsiperka daugeliui prekės ženklų, o kiti seka jų pavyzdžiu“.

 

Sukurtas pakartotiniam naudojimui

Nuo 2004 m. „Brother“ visame pasaulyje pakartotinai pagamino ir perdirbė daugiau kaip 40 milijonų kasečių. 2024 m. bendrovė išplėtė savo veiklą į rašalinių kasečių pakartotinio gaminimo sritį, taikydama pakartotinio naudojimo principą. Kasetės suprojektuotos taip, kad jas būtų galima lengvai išardyti ir pakartotinai naudoti, dažnai jos atkuriamos iki trijų kartų. Be to, „Brother“ įsipareigojo apriboti pirminių medžiagų naudojimą iki 65 proc. ar mažiau pagal svorį visoms eksploatacinėms medžiagoms.

Šiuo metu 100 % „Brother“ grąžintų tonerio kasečių yra perdirbamos - 86 % jų yra pakartotinai atkuriamos, o likusios perdirbamos kitiems gaminiams gaminti - taip užtikrinant atitiktį „Brother“ žiedinės ekonomikos strategijai. Šio proceso metu išmetama maždaug 30 % mažiau CO₂ nei gaminant naujas kasetes, remiantis tonerių modelių gyvavimo ciklo analize.

„Kiekviena mūsų pakartotinai pagaminta kasetė atitinka tuos pačius standartus, kaip ir nauja, tačiau daro mažesnį poveikį aplinkai“, - sakė Juan Carot, „Brother“ JK gamyklos Ruabone vyresnysis projektų vadovas. „Manome, kad šis “IDC MarketScape„ pripažinimas atspindi mūsų nuolatines investicijas į plečiamą, aukštos kokybės pakartotinę gamybą.“

 

Paprastas grąžinimas

„Brother“ grįžtamoji logistika sukurta taip, kad būtų praktiška ir prieinama. 29 Europos šalyse klientai gauna iš anksto apmokėtus grąžinimo vokus ir etiketes, o „Brother“ interneto svetainėje taip pat galima įsigyti didmeninio surinkimo dėžes. Šios pastangos taikomos ir gaminiams, parduodamiems be sutarčių, o tai ypač aktualu mažų ir vidutinių įmonių rinkose.

„Mūsų logistikos modelis leidžia klientams ir partneriams lengvai naudotis žiediniais principais“, - pridūrė Carot.

 

Ateities perspektyvos

Šioje ataskaitoje „Brother“ pripažinimą pelnė po to, kai buvo pripažinta „IDC MarketScape“ lydere: (dok. Nr. US49892223, 2023 m. gruodis). Dabar bendrovė planuoja išplėsti pakartotinį gaminimą į aparatinę įrangą, siekdama sumažinti įrenginių atliekų kiekį, atnaujindama ir perskirstydama spausdintuvus visoje rinkoje.

Ši plėtra padeda ne tik siekti tvarumo tikslų, bet ir palaikyti kvalifikuotų darbuotojų vaidmenis „Brother“ Europos pakartotinės gamybos padaliniuose.

Daugiau informacijos apie „Brother“ kasečių grąžinimo programą rasite čia.

Norėdami sužinoti daugiau apie platesnes Brother pastangas tvarumo srityje, spauskite čia.

 

1: IDC MarketScape: Worldwide Hardcopy Remanufacturing 2025 Vendor Assessment (Doc # EUR153222025) March 2025

 

Apie "IDC MarketScape

„IDC MarketScape“ pardavėjų vertinimo modelis yra skirtas apžvelgti technologijų ir paslaugų tiekėjų konkurencinį pajėgumą tam tikroje rinkoje. Tyrimo metodikoje naudojama griežta vertinimo metodika, pagrįsta kokybiniais ir kiekybiniais kriterijais, kurios rezultatas - viena grafinė kiekvieno pardavėjo padėties tam tikroje rinkoje iliustracija. IDC MarketScape pateikia aiškią sistemą, pagal kurią galima prasmingai palyginti IT ir telekomunikacijų tiekėjų produktų ir paslaugų pasiūlymus, galimybes ir strategijas bei esamus ir būsimus rinkos sėkmės veiksnius. Ši sistema taip pat suteikia technologijų pirkėjams galimybę 360 laipsnių kampu įvertinti esamų ir būsimų pardavėjų stipriąsias ir silpnąsias puses.