Error: Generic Text label 'Added to basket' not set for language 'lt-LT' (Site: 'MAIN-Nordics').
  1. Pagrindinis
  2. Brother sprendimai verslui
  3. Request Help
Printer icon email icon spanner icon

Gaukite pagalbą savo valdymo plokštėje atlikdami 3 žingsnius

Geriau valdykite savo spausdintuvo darbą prašydami techninės pagalbos tiesiai iš spausdintuvo namų ekrano.

Pagalbos prašymas (Request Help) yra Brother paslauga, kuri leidžia Jūsų IT administratoriui ar spausdinimo paslaugų tiekėjui greitai spręsti atsiradusiais problemas. Tiesiog paspauskite "Request Help" simbolį valdymo plokštėje ir bus sukurta išsami diagnostinė ataskaita bei automatiškai išsiųsta Jūsų IT administratoriui.

 

Kuo Request Help paslauga gali būti naudiga Jums?

Clock icon

Laiko taupymas

Greitai ir efektyviai diagnozuokite atsiradusias technines problemas.

Grey document icon

Priežiūros ataskaita

Jūsų IT administratorius turės visą reikiamą informaciją dar prieš pradedant spręsti technines problemas.

Shaking hands Icons

Centralizuota pagalba

Supaprastinkite IT pagalbą viską turėdami po vienu stogu.

Prašykite pagalbos 3 paprastais žingsniais

Brother multifunction printer touchscreen with list of services

1. Pasirinkite "Request Help"

Brother multifunction printer touchscreen enter contact email address

2. Įveskite savo duomenis

Touchscreen on Brother multifunction printer with complete message

3. Prašymas nusiųstas Jūsų techninių paslaugų tiekėjui

Dažnai užduodami klausimai

Request Help siūlo laiką ir išlaidas taupantį būdą, kuris leidžia sistemos administratoriams ar techninio aptarnavimo partneriams suteikti Jums praktinę informaciją ir patarimus dėl Brother įrenginio. Techninės pagalbos prašymai gali būti pateikti tiesiai iš Broher įrenginio, kuris yra prijungtas prie tinklo, meniu. Tokie prašymai tuomet yra siunčiami el. paštu Jūsų sistemos administratoriui ar pasirinktam techninių paslaugų partneriui.

Jei nesate tikri dėl reikiamų kriterijų ar suderinamumo, pirmiausia rekomenduojame kreiptis į kanalo partnerį ar Brother biurą.

Jei spausdinate daugiausia Brother įrenginiais ir visiškai valdomo spausdinimo paslaugų programa nepilnai atitinka Jūsų poreikius. Brother Request Help sprendimas sujungia Jūsų verslą su pasirinktu techninių paslaugų tiekėju.  

Request Help veiks tik su suderinamais įrenginiais, kuriuose ši funkcija yra aktyvuota. Norint aktyvuoti Brother paslaugas, licencijos raktu jos bus įjungtos šiuose įrenginiuose: DCP-L5500DN, MFC-L5700DN, MFC-L5750DW, DCP-L6600DW, DCP-L6800DW(T), MFC-L6900DW(T), DCP-L8410CDW, MFC-L8690CDW, MFC-L8900CDW

.
Nereikia jokios papildomos techninės įrangos. Įrenginyje įvedus pardavėjo informaciją, diagnostikos procesas paruoštas darbui.

Taip. El. pašto užklausos Jūsų sistemos administratoriui ar techninės pagalbos partneriui yra siunčiamos saugiai naudojant SSL or TLS.

"Request Help” simbolis atsiranda įrenginio namų ekrane paslaugų meniu. Kiekvienas techninės pagalbos prašymas apima įrenginio klaidas ir papildomą diagnostinę informaciją, pateikiant reikiamą detalių kiekį, kuris padėtų efektyviai spręsti įrenginio problemas.
Mūsų "Brother Software License Management Tool" yra geriausias būdas aktyvuoti bet kurių įsigytų paslaugų ar sprendimų funkcijas. Norėdami aktyvuoti Request Help sprendimą, į įrenginį atsiųskite galiojantį licencijos dokumentą. Daugiau informacijos rasite čia.
Susidomėjote Request Help paslauga ir norėtumėte sužinoti daugiau? Užpildykite žemiau esančią anketą ir mūsų ekspertai su Jumis susisieks bei atsakys į visus iškilusius klausimus.
Pažymėdami šį langelį sutinkate, gauti informaciją bei pasiųlymus apie Brother gaminius ir paslaugas el. paštu arba telefonu.
Jūsų informacija bus apdorota remiantis mūsų privatumo politika. Atkreipkite dėmesį, kad bet kuriuo metu galite atsiimti leidimą naudoti apie Jus surinktą informaciją marketingo tikslais paspausdami „atsisakyti“ mūsų reklaminiuose laiškuose arba sureguliuodami nustatymus Brother Online paskyroje.

Peržiūrėkite mūsų sąlygas ir terminus.

Jūsų informacija bus apdorota vadovaujantis mūsų privatumo politika