1. Pagrindinis Brother
  2. Brother sprendimai verslui
  3. Request Help
Printer icon email icon spanner icon

Gaukite pagalbą savo valdymo plokštėje atlikdami 3 žingsnius

Geriau valdykite savo spausdintuvo darbą prašydami techninės pagalbos tiesiai iš spausdintuvo namų ekrano.

Pagalbos prašymas (Request Help) yra Brother paslauga, kuri leidžia Jūsų IT administratoriui ar spausdinimo paslaugų tiekėjui greitai spręsti atsiradusiais problemas. Tiesiog paspauskite "Request Help" simbolį valdymo plokštėje ir bus sukurta išsami diagnostinė ataskaita bei automatiškai išsiųsta Jūsų IT administratoriui.

 

Kuo Request Help paslauga gali būti naudiga Jums?

Clock icon

Laiko taupymas

Greitai ir efektyviai diagnozuokite atsiradusias technines problemas.

Grey document icon

Priežiūros ataskaita

Jūsų IT administratorius turės visą reikiamą informaciją dar prieš pradedant spręsti technines problemas.

Shaking hands Icons

Centralizuota pagalba

Supaprastinkite IT pagalbą viską turėdami po vienu stogu.

Norite nemokamai 60 dienų išbandyti mūsų individualius sprendimus?

Prašykite pagalbos 3 paprastais žingsniais

Brother multifunction printer touchscreen with list of services

1. Pasirinkite "Request Help"

Brother multifunction printer touchscreen enter contact email address

2. Įveskite savo duomenis

Touchscreen on Brother multifunction printer with complete message

3. Prašymas nusiųstas Jūsų techninių paslaugų tiekėjui

Dažnai užduodami klausimai

Request Help siūlo laiką ir išlaidas taupantį būdą, kuris leidžia sistemos administratoriams ar techninio aptarnavimo partneriams suteikti Jums praktinę informaciją ir patarimus dėl Brother įrenginio. Techninės pagalbos prašymai gali būti pateikti tiesiai iš Broher įrenginio, kuris yra prijungtas prie tinklo, meniu. Tokie prašymai tuomet yra siunčiami el. paštu Jūsų sistemos administratoriui ar pasirinktam techninių paslaugų partneriui.

Jei nesate tikri dėl reikiamų kriterijų ar suderinamumo, pirmiausia rekomenduojame kreiptis į kanalo partnerį ar Brother biurą.

Jei spausdinate daugiausia Brother įrenginiais ir visiškai valdomo spausdinimo paslaugų programa nepilnai atitinka Jūsų poreikius. Brother Request Help sprendimas sujungia Jūsų verslą su pasirinktu techninių paslaugų tiekėju.  

Request Help veiks tik su suderinamais įrenginiais, kuriuose ši funkcija yra aktyvuota. Norint aktyvuoti Brother paslaugas, licencijos raktu jos bus įjungtos šiuose įrenginiuose:

A3 rašaliniai spausdintuvai:
MFC-J5945DW, MFC-J5955DWMFC-J6945DWMFC-J6947DW, MFC-J6955DWMFC-J6957DW.

Spalvoti spausdintuvai ir daugiafunkciniai įrenginiai:
DCP-L8410CDW, HL-L9430CDN, HL-L9470CDNMFC-L8690CDW, MFC-L8900CDWMFC-L9570CDWMFC-L9570CDWTMFC-L9630CDNMFC-L9670CDN.

Juodai balti lazeriniai spausdintuvai:
DCP-L5500DN, DCP-L6600DW, MFC-L5700DN, MFC-L6800DW, MFC-L6800DWTMFC-L6900DWMFC-L6900DWTMFC-L6900DWMFC-L6900DWTHL-L6410DNDCP-L5510DWMFC-L5710DNMFC-L5710DWMFC-L6710DWMFC-L6910DN

LED spausdintuvai:

HL-L8230CDWHL-L8240CDWMFC-L8340CDWMFC-L8390CDW

Nereikia jokios papildomos techninės įrangos. Įrenginyje įvedus pardavėjo informaciją, diagnostikos procesas paruoštas darbui.

Taip. El. pašto užklausos Jūsų sistemos administratoriui ar techninės pagalbos partneriui yra siunčiamos saugiai naudojant SSL or TLS.

"Request Help” simbolis atsiranda įrenginio namų ekrane paslaugų meniu. Kiekvienas techninės pagalbos prašymas apima įrenginio klaidas ir papildomą diagnostinę informaciją, pateikiant reikiamą detalių kiekį, kuris padėtų efektyviai spręsti įrenginio problemas.
Mūsų "Brother Software License Management Tool" yra geriausias būdas aktyvuoti bet kurių įsigytų paslaugų ar sprendimų funkcijas. Norėdami aktyvuoti Request Help sprendimą, į įrenginį atsiųskite galiojantį licencijos dokumentą. Daugiau informacijos rasite čia.

Užpildykite formą, kad mūsų specialistas su Jumis susisiektų

Jei norite susisiekti su Brother, užpildykite žemiau esančią kontaktinę formą. Tada vienas iš mūsų darbuotojų susisieks su Jumis kaip įmanoma greičiau. Įveskitee temą, kad tinkamas asmuo galėtų su Jumis susisiekti.

Savo sutikimą galite bet kada atšaukti. Jūsų pateikta asmeninė informacija bus naudojama pagal mūsų privatumo politiką ir slapukų politiką.